Pronájem kanceláře – jak si ho zajistit?

Možná pracujete z domova nebo jako freelanceři a věnujete se profesi jako je virtuální asistentka, překladatel, IT pracovník nebo grafik.  Co se týče samotné práce, určitě nemáte problém pracovat doma, v kavárně nebo třeba na letišti.

Co když se ale potřebujete sejít s klientem v klidném prostředí a řešit potencionální projekt nebo zakázku? Nebo potřebujete řešit jednání s úřady, ale nechcete se s úředníky setkat u vás doma?

Pak je vhodným řešením pronajmout si kancelář. Jak takový pronájem funguje?

Kolik osob

Například Virtuální kancelář Praha má ve svých sídlech k dispozici zasedací místnost a kancelář. Kancelář je až pro čtyři osoby, zasedací místnost je až pro 10 osob.

Na jak dlouho

Kancelář si u nás můžete pronajmout na krátkodobý pronájem už od jedné hodiny až po 24 hodinový zvýhodněný balíček, který lze využít během měsíce podle potřeby jako 6x 4 hodiny nebo ve větších blocích.

Servis

Před recepcemi je možnost parkování a také vstup do recepce je bezbariérový. Pokud přijde klientovi návštěva dříve než on sám, recepční návštěvu uvítá, nabídne občerstvení a usadí ji v kanceláři či zasedací místnosti.

Vybavení

Kanceláře mají k dispozici standardní vybavení. V ceně pronájmu je WI-FI a běžný servis recepce. Lze si také předem objednat flipchart nebo plátno s projektorem. Také lze objednat občerstvení (např. chlebíčky), objednávka je nutná dva dny předem. K dispozici je také kopírka a skener.

Zamluvení pronájmu

Pronájem si lze jednoduše zamluvit telefonicky nebo e-mailem na recepci, kdy recepční zkontroluje volné termíny a domluví s podnikatelem vše potřebné. 

Ceník pronájmu a fotky prostor lze nalézt na našich webových stránkách nebo na instagramu Profikanceláře.