Jak snížit náklady na provoz firmy?

Mnoho podnikatelů nyní uvažuje o tom, jak ušetřit náklady a zachovat si zisk dostačující k základnímu chodu firmy a rodiny. 

Jednou z možností je umístění firmy do prostředí virtuální kanceláře. Virtuální kancelář a její služby vám pomohou snížit náklady na provoz firmy nejen v době ekonomické krize. Virtuální kancelář Praha kromě sídla firmy zajistí velmi ekonomickou agendu zpracování korespondence, účetních dokladů a navíc nabízí též službu virtuální asistentky. Podnikatel, OSVČ, nebo malá firma s.r.o. tak mohou zůstat na trhu, udržet si pražské sídlo, mít výborný image a přitom stáhnout měsíční náklady na několik set korun.

Jak to ve virtuální kanceláři funguje? Když vám přijde nová korespondence ještě ten den dostanete informaci do emailu můžete si objednat na skenování dopisu zastavit se pro něj nebo si jej nechat poslat na jinou, třeba domácí adresu. Když přijde některý klient neohlášeně na sídlo firmy, věnuje se mu recepční, vysvětlí detaily o vaší firmě a buďto vás telefonicky okamžitě spojí nebo předá vzkaz prostřednictvím emailu.

Pokud chcete zorganizovat jednání s klienty spolupracovníky nebo školení pro uživatele vašeho systému, zarezervujete si na recepci zasedací místnost na potřebný den. Zasedací místnost budete mít připravenou včetně připojení k internetu a běžného občerstvení. Lze také využít projektor a plátno nebo whiteboard.

Jako jednu ze služeb je možné si zřídit pražskou telefonní linku přesměrovanou na podnikatelův telefon nebo obsluhovanou operátorem. V takovém případě recepce převezme jménem podnikatelovy firmy vzkaz a okamžitě ho podnikateli předá e-mailem nebo ho informuje telefonicky. V případě jakýchkoliv dotazů a žádostí se podnikatel může obrátit na recepci, která je tu pro něj v rámci otevírací doby.

Služba virtuální asistentky může sloužit k obsluze vašich zákazníků na webu v eshopu nebo sociálních profilech a to 24 hodin denně. Pokud máte opakující se úlohy jako zápis faktur do účetního programu, zodpovídání dotazů po emailu, registraci poptávek, sestavování výkazu práce, domlouvání schůzek a podobně, tyto všechny úkoly za vás virtuální asistentka vyřeší. Virtuální asistentka vám ušetří čas strávený na jednoduchých úkolech a vy se můžete věnovat důležitým a složitým otázkám a péči o nové klienty.

Pokud umístíte sídlo firmy do naší virtuální kanceláře, získáte nejen profesionální služby v reprezentativních prostorách, ale také výrazně ušetříte.