Virtuální kancelář s asistentkou a drive-in recepcí

Chystáte si zřídit živnost nebo s.r.o.? V dnešní době je hodně podnikatelů, kteří mohou pracovat odkudkoliv, kde mají počítač nebo jiné nezbytné vybavení, a tak sídlo vůbec nepotřebují. Zákonem je ale dáno, že podnikatelé sídlo mít musí. Jak to tedy vyřešit? Řešením je virtuální kancelář. 

Recepce na adrese sídla firmy klienta obratem informuje o návštěvě zákazníka, příchozí korespondenci a všech zásilkách. Na jedno kliknutí si klient může objednat naskenování či okamžité přeposlání korespondence. Recepční je k dispozici na telefonu, emailu, SMS, Messengeru či chatu. Díky virtuální kanceláři také klient získá prestiž, díky lokaci na které je  kancelář umístěna.

Obrovským plusem virtuálních kanceláří jsou také dodatečné služby. Administrativní, asistenční, účetní nebo marketingové činnosti, ty všechny dokáže virtuální kancelář nabídnout. Když si podnikatel zařídí virtuální kancelář u poctivé firmy, čeká ho mnoho benefitů. 

Oblíbené benefity naší virtuální kanceláře

Drive-in recepce

V době, kdy se svět potýká s pandemií a kdy se lidé snaží nebýt v kontaktu s ostatními, je velkou výhodou drive-in recepce. Tato služba  nabízí komfortní a bezpečné drive-in vyzvednutí firemních i osobních zásilek od poštovních a spedičních služeb jako je Česká pošta, Media post, DPD, PPL, Geis nebo DHL. Když má klient cestu kolem sídla, stačí zastavit před vchodem na recepci a zatelefonovat. Recepční pak následně všechny zásilky umístí klientovi přímo do vozidla a to bez čekání ve frontě, domlouvání s kurýry a vše najednou.

Virtuální asistentka

Jestliže chce podnikatel zvládnout více práce za méně času, nebo mu chybí šikovný asistent, který by se postaral o různé drobné činnosti, které jinak zaberou hodiny denně, pak může pomoci virtuální asistentka. Virtuální asistentka může svému klientovi pomoci s účetnictvím, marketingem nebo i náborem nových zaměstnanců. Díky ní podnikatel nezapomene na žádný ze svých úkolů. Virtuální asistentka vede evidenci požadavků, které jí podnikatel svěří. Lze je zaslat e-mailem nebo prostřednictvím krátkých zpráv, asistentka se dokáže propojit se stovkami aplikací. Pokud zadání úkolu vyřeší asistentka sama, proběhne vše ihned. Pokud si umělá inteligence není jistá, zeptá se podnikatel nebo předá požadavek lidskému operátorovi. Vše probíhá podle toho co si klient nastaví.

Skvělou virtuální kancelář nabízí firma Virtuální kancelář Praha s.r.o., která klientům poskytuje mnoho let spolehlivé sídlo na Praze 9 a příjemně překvapí dostupnými službami a rozumnou cenou.

Proč zřídit virtuální kancelář?

Všechno co potřebujete k úspěšnému rozvoji vašeho podnikání naleznete na jediném místě a to ve Virtuální kanceláři Praha. Zjednodušte si život a svěřte se do rukou odborníků.

Díky dlouholetým zkušenostem dokážeme zajistit ekonomicky maximálně přínosný a stabilní provoz vaší kanceláře. Kromě chodu virtuální kanceláře zajistíme také služby jako je administrativa, účetnictví nebo právní poradenství.

Máme k dispozici zkušené a spolehlivé odborníky a u služeb nad rámec paušálu vám můžeme nabídnout až o 40 % nižší ceny, než je v dané kategorii běžné. Přitom kvalita poskytovaných služeb je stále na té nejvyšší úrovni. 

Co u nás tedy získáte?

  • Adresu

Poskytujeme sídlo firmy nebo kontaktní adresu existující či zakládané společnosti. Pro společnost přijímáme klasickou i elektronickou poštu společně s kompletní on-line evidencí. Také lze získat vlastní telefonní linku s operátorem, kdy se naše recepční ohlásí jménem dané společnosti a poskytne základních informace, přijme vzkaz nebo přepojí na odpovědnou osobu.

  • Administrativu

Zpracováváme poštovní a mailovou korespondenci dle zadání klienta. Ihned reagujeme na klientovy požadavky na naskenování nebo přeposlání korespondence. Zařídíme i tisk, kopírování a rozesílání materiálů. Navíc máte zřízen klientský přístup do korespondence zásilek a vzkazů, díky kterému máte perfektní přehled o tom co se ve vaší virtuální kanceláři děje.

  • Prostory 

Můžete si u nás pronajmout kancelář nebo jednací místnost. V rámci servisu vám můžeme připravit prezentační techniku a vybrané materiály. Wi-fi je v našich prostorách samozřejmostí. Vaše hosty uvedeme a poskytneme jim občerstvení.

  • Poradenství

Naše společnost navázala spolupráci s osvědčenou účetní firmou, která vám zajistí plnohodnotný servis. Pokud potřebujete radu advokáta, již mnoho let spolupracujeme s advokátní kanceláří, která zaštiťuje naše klienty.

Další informace naleznete na našem webu https://virtualni.profi-kancelar.cz/ nebo se na nás rovnou obraťte prostřednictvím svého oblíbeného komunikačního kanálu. Těšíme se na budoucí úspěšnou vzájemnou spolupráci.

Virtuální kancelář na Praze 9

Co přesně virtuální kancelář znamená a jaké služby poskytuje? 

Pod pojmem virtuální kancelář si řada lidí představí pouze schránku u domu, do které chodí firemní pošta. V podání naší společnosti jde ale o zcela standardní, kompletně vybavené kancelářské prostory s recepcí a podnikatelským servisem. 

Objevte naši virtuální kancelář na Praze 9

Virtuální kancelář na Praze 9 je dobře přístupná z hlavních silničních tahů a lze u ní pohodlně zaparkovat. Má vlastní recepci, která zajišťuje běžný provoz pro všechny klienty se sídlem firmy na dané adrese. Zajišťuje obvyklé administrativní služby, jako jsou příjem pošty, její skenování a přeposlání; dále přesměrování či vyřízení telefonních hovorů a evidence vzkazů a návštěv. Každá společnost, která využívá virtuální kancelář na Praze 9, je na budově označena názvem a IČ, volitelně též větším logem.

Virtuální kancelář je levnější

Jako náš klient tedy získáte nejen registrační adresu, tzv. virtuální sídlo své firmy (Praha 9, PSČ 19016), které je označeno u vstupu do budovy, ale také celou řadu služeb z oblasti administrativy. Rozsah těchto služeb závisí na vámi zvoleném programu a délce předplatného. Ceny začínají už na 310 Kč za měsíc.

Při srovnání s provozem klasické firemní kanceláře s placenou asistentkou se jedná o pouhý zlomek nákladů. Pokud tedy vaše podnikání nevyžaduje vlastní prostory a jste schopni pracovat převážně doma či v terénu, je virtuální kancelář a její pronájem pro vás ideální volbou.

Doplňkové služby

Virtuální kancelář nenabízí jenom základní administrativu. Díky dlouholetým zkušenostem má vytipované i další služby, které mají klienti rádi na jednom místě. Vedení účetnictví je jednou z nich. Naše společnost proto navázala spolupráci s osvědčenou účetní firmou, která vám tento servis zajistí. A nebo potřebujete právní radu? Již mnoho let spolupracujeme s advokátní kanceláří, která zaštiťuje naše klienty.

K virtuální kanceláři i zasedací místnost

Mnoho zákazníků naší společnosti nepotřebuje vlastní virtuální kancelář, ale poptávají vybavenou zasedací místnost pro jednání se svými obchodními partnery. I takové prostory jsou k dispozici ke krátkodobému pronájmu přímo na adrese sídla v kanceláři na Praze 9. Váš obchodní partner jistě ocení reprezentativní úroveň včetně kompletního technického zázemí (wi-fi, tiskárna, kopírka) a občerstvení. Pro jednání s úřady má podnikatel povinnost zajistit odpovídající prostory a pro tento účel poskytujeme klientům k dispozici zasedací místnost zdarma.

Neváhejte proto a využijte naší virtuální kancelář na Praze 9

Podnikáte? Využijte virtuální kancelář

Podnikáte? Využijte virtuální kancelář

Podnikáte při studiu nebo při práci? Gratulujeme, vybudovat si vlastní zdroj příjmů rozhodně není na škodu. Jistě z toho máte dobrý pocit i vy, když si můžete koupit více věcí a zvyšujete svoji nezávislost na rodičích či zaměstnavateli. Jenže podnikání s sebou nese také spoustu starostí
a vyřizování. Mnozí lidé ani nemají tušení, že existují jednoduché triky, jak si pár věcí usnadnit. Continue reading „Podnikáte? Využijte virtuální kancelář“

Sídlo firmy ve virtuální kanceláři bez obav

Přemýšlíte a zvažujete, jestli je právě pro vás vhodná virtuální kancelář nebo máte obavy, zda je virtuální sídlo z hlediska zákona v pořádku? V tomto článku se pokusíme nejčastější obavy vyvrátit, ukázat výhody virtuální kanceláře a zodpovědět otázky, které podnikatele nejčastěji napadají.

Níže v článku se zaměříme na tyto oblasti virtuálního sídla firmy:

  • Je virtuální kancelář legální?

  • Jak je to s poštou doručovanou na adresu sídla?

  • Co když mě úřad vyzve k jednání v místě sídla firmy, tj. ve virtuální kanceláři?

  • Proč sídlo ve virtuální kanceláři a ne v soukromém bytě, domě…atd.

  • Jak často chodí kontroly z úřadů?

  • Jak postupovat při změně sídla společnosti?

  • Mohu umístit do virtuální kanceláře i nově založenou firmu?

Je virtuální kancelář legální?

Podnikatel nebo jednatel firmy není povinen být osobně přítomen na adrese sídla firmy každý den ani v pravidelně vymezených časech. Živnostenský zákon stanovuje povinnost označit názvem firmy a IČ objekt, v němž má jeho společnost sídlo firmy a to podle § 31 odst. 2. Podnikatel je dále povinen prokázat vlastnické či užívací právo k prostorám sídla podle § 31 odst. 2. Všechny tyto podmínky vám zajistíme a je tedy jasné, že umístění sídla společnosti do virtuální kanceláře je plně v souladu s právními předpisy ČR. Některé úspěšné společnosti u nás mají sídlo již více než 10 let.

Jak je to s poštou doručenou na adresu sídla?

Veškerá pošta doručovaná na adresu sídla firmy vám bude ještě ten den e-mailem oznámena. Pokud si budete přát, dopis vám obratem přepošleme nebo jeho sken zašleme na váš email. Navíc je vše uloženo v našem informačním systému, ke kterému máte jako klienti kdykoliv přístup. Veškerou poštu vám můžeme podle potřeby přeposílat a to 1x týdně nebo 1x měsíčně, případně se pro ni můžete kdykoliv v provozní době recepce zastavit. Nemusíte se tedy obávat, že o nějaký důležitý dopis přijdete.

Co když mě úřad chce navštívit v sídle virtuální kanceláře?

Všechny naše nabízené programy virtuální kanceláře zahrnují možnost objednání zasedací místnosti pro jednání s klienty i s úřady. U nejoblíbenějších programů je navíc zasedačka již v ceně sídla. V případě potřeby není problém k nám zavolat a obratem zarezervovat zasedací místnost dle vaší potřeby…

Jaké jsou výhody sídla ve virtuální kanceláři oproti soukromému bytu, domu…atd.

Mnoho podnikatelů nepotřebuje samostatnou kancelář k jednání s klienty, nepotřebuje skladové prostory, ani nemá zaměstnance, pro které je třeba zajistit zázemí. Z těchto důvodů nebo čistě kvůli úspoře nákladů majitelé firem někdy volí sídlo společnosti v bytě, na adrese svého bydliště nebo v domě rodičů. Na první pohled se jedná o nejjednodušší řešení. Z jakých důvodů se může umístění do bytu nevyplatit? Minimálně z těchto čtyřech důvodů – složitější vyřízení Souhlasu s umístěním sídla, možné riziko exekuce, horší reprezentace firmy a také sídlo firmy v bytě a platná legislativa. Více o těchto rizicích si můžete přečíst v článku zde.

Jak často chodí kontroly z úřadů?

Vzhledem k velkému množství subjektů, které mají sídlo firmy v Praze, tak je zde logicky menší frekvence kontrol. Velkou výhodou je rovněž větší profesionalita případného jednání zaměstnanců finančního úřadu s vaší firmou.

Jak postupovat při změně sídla společnosti?

Podle zákona musí mít každá společnost v ČR registrovanou adresu sídla firmy. Jak tedy probíhá změna sídla společnosti? Musíte navštívit nebo oficiálně obeslat tyto úřady: živnostenský úřad, finanční úřad a také nahlásit změnu u příslušné sociální a zdravotní pojišťovny.

Mohu umístit do virtuální kanceláře i nově založenou firmu?

Ano, je to možné. Rádi vám připravíme na počkání, do 10 minut, Souhlas s umístěním sídla. Ten můžete využít u notáře při zakládání vaší nové firmy nebo při založení s.r.o. na klíč.

Virtuální kancelář Praha – ceny a programy

Naše specializovaná společnost Virtuální kancelář Praha s.r.o. vám zajistí zázemí a vy se můžete v klidu věnovat podnikání, péči o klienty a vydělávání peněz. Máte jistotu, že virtuální sídlo bude spolehlivě fungovat, že budou zákazníci i úředníci spokojeni, že o adresu nepřijdete – firmy skupiny Profi-kancelář patřím mezi nejstarší pronajímatele sídel a sdílených kanceláří v Praze. 

Mezi základní služby virtuální kanceláře například patří:

  • neomezený příjem a měsíční nebo týdenní přeposílání korespondence
  • upozornění na příchod dopisu e-mailem, na vyžádání skenování
  • expresní doslání korespondence ten samý den na vyžádání
  • vlastní pevná tel. linka s obsluhou či přesměrovaná na váš telefon
  • pronájem kanceláře, zasedačky, občerstvení
  • zasedací místnost pro jednání s úřady ZDARMA
  • virtuální asistentka na 3 měsíce zdarma

Virtuální kancelář provozujeme na Praze 1, Praze 2, Praze 3 a Praze 9, kde zajišťujeme již více než 10 let profesionální služby pro naše klienty. Virtuální sídlo firmy nabízíme v několika programech podle nejčastějších požadavků našich zákazníků – a to:

  • MINI-SÍDLO
  • PROFI-SÍDLO
  • PROFI-KANCELÁŘ

 

Srovnání programů sídla a virtuální kanceláře:

Služba: Mini-sídlo Profi-sídlo Profi-kancelář
sídlo firmy ano ano ano
označení na budově ano ano ano
služby recepce ano ano ano
příjem pošty ano ano
osobní odběr pošty ano ano
dosílání pošty měsíčně + 1x express týdně + 2x express
skenování pošty 20 stran zdarma 50 stran zdarma
telefonní linka přesměrovaná s obsluhou
místnost pro jednání s úřady zdarma zdarma
pronájem zařízené kanceláře 2 hod. měsíčně zdarma

 

Základní program virtuální kanceláře – MINI-SÍDLO

Základní nabízený program MINI-SÍDLO zahrnuje sídlo firmy a kontaktní adresu v Praze, označení vaší firmy na budově a služby recepce, obsluhu příchozích zákazníků a úředníků, bez zpracování korespondence.

Nejoblíbenější program virtuální kanceláře – PROFI-SÍDLO

Střední, velice oblíbená varianta je u našich zákazníků program PROFI-SÍDLO. Virtuální kancelář v Praze je doplněna o službu zpracování příchozí korespondence, kterou vám oznamujeme každý den e-mailem a 1x měsíčně dosíláme na libovolnou adresu (v České republice v ceně), dále máte pražskou telefonní linku přesměrovanou na váš telefon a zařízenou kancelář pro jednání s úřady zdarma.

Rozšířený program virtuální kanceláře PROFI-KANCELÁŘ

Program PROFI-KANCELÁŘ je pro společnosti, které chtějí ze servisu virtuální kanceláře vytěžit maximum – to znamená, že všechnu příchozí korespondenci na sídlo firmy vám budeme 1x týdně přeposílat, dle požadavků každý den skenovat, pražskou telefonní linku dostanete s obsluhou operátora a každý měsíc budete moci využít 2 hodiny bezplatného pronájmu zařízené kanceláře přímo v sídle firmy.

V případě, že ani jeden z nabízených programů virtuální kanceláře vám nebude vyhovovat, neváhejte se na nás obrátit a vymyslíme vám program a služby podle vašich představ.

Podrobný ceník virtuální kanceláře zde.