Jak to chodí ve virtuální kanceláři?

Zvažujete, že byste si zřídili virtuální kancelář, ale nevíte co od virtuální kanceláře očekávat? Nebo jste si už virtuální kancelář zřídili, ale nevíte co všechno patří do jejích služeb? Rádi vás seznámíme s tím, jak funguje virtuální kancelář u nás.

Návštěvy a rezervace prostor

Pokud podnikatel nezadal jiný postup, recepční podnikatelovi ihned, jak do virtuální kanceláře dorazí neohlášená návštěva, zatelefonuje a příchozího předá. Pokud není podnikatel na zadaných číslech dostupný, recepční vysvětlí situaci příchozímu a podnikateli zašle vzkaz. Co se týče ohlášených návštěv, pokud podnikatelova návštěva dorazí dříve než podnikatel osobně, recepce se o ní postará, nabídne občerstvení a jednání začne jakmile dorazí podnikatel.

Rezervace kanceláří je možná po domluvě s recepcí, recepce ráda potvrdí zda a kdy má v požadovaném termínu volné kapacity. Pro podnikatelovy klienty je možné předem objednat občerstvení a také zajistit např. plátno a projektor nebo flipchart. Wifi je ve virtuálních kancelářích Virtuální kanceláře Praha samozřejmostí.

Pošta a balíky ve virtuální kanceláři

Recepce sídlící na adrese virtuálního sídla se svědomitě stará o všechny podnikatelovy zásilky, přesně podle pokynů pro přebírání a přeposílání korespondence a balíků, které podnikatel nastavil při podpisu smlouvy. Tyto pokyny lze kdykoliv upravit.

Pokud má podnikatel nastaveno dosílání korespondence, příchozí zásilky mu jsou oznamovány v den přijetí e-mailem a následně přeposlány na jeho adresu 1x týdně nebo měsíčně. Pokud je nastaveno osobní přebírání pošty, tak jsou zásilky uloženy na recepci a podnikatel si je může vyzvednout kdykoliv v pracovní době recepce. Pokud podnikatel nemá nastaveno přebírání pošty, došlé zásilky jsou vraceny odesílateli. V tomto případě může podnikatel uvažovat o objednání dosílky přímo a České poště.

Registrační sídlo

Po uzavření smlouvy o umístění sídla a poskytování administrativních služeb je zajištěn přepis sídla firmy v obchodním rejstříku (nově veřejném rejstříku). Tím se podnikatelova společnost přesune do kancelářského centra Virtuální kanceláře Praha a všechna nová korespondence bude mířit na tuto podnikatelovu novou pražskou adresu. Každý zákazník, který se podívá do rejstříku a vyrazí na adresu sídla firmy, pak dorazí na vstřícnou recepci.

Virtuální asistentka

K hlavním funkcím virtuální asistentky patří automatizace opakovaných činností a zodpovídání častých dotazů klientů a kolegů. Také zapisuje úkoly, hlídá termíny a priority a je schopná připravit a publikovat příspěvky na sociálních sítích. Umí i sjednat schůzky a připomenout čas a místo porad nebo schůzek. Nechybí ani vytváření zápisů z jednání, reportů a přehledů a také umí vyhledávat informace ve firemních systémech. Ve spolupráci s člověkem také provádí přepis a korekturu textů a přípravu obchodní korespondence. Proto je virtuální asistentka vhodná jak pro samostatné podnikatele tak i pro výkonné majitele firem.

Vzkazy a telefonní linka

Jako jednu ze služeb je možné si zřídit pražskou telefonní linku přesměrovanou na podnikatelův telefon nebo obsluhovanou operátorem. V takovém případě recepce převezme jménem podnikatelovy firmy vzkaz a okamžitě ho podnikateli předá e-mailem nebo ho informuje telefonicky. V případě jakýchkoliv dotazů a žádostí se podnikatel může obrátit na recepci, která je tu pro něj v rámci otevírací doby.

Pokud umístíte sídlo firmy do naší virtuální kanceláře, získáte nejen profesionální služby v reprezentativních prostorách, ale také výrazně ušetříte.