Nejčastější dotazy ohledně založení virtuálního sídla

Rozhodli jste se, že si zřídíte virtuální sídlo v Praze, ať už jako živnostník nebo pro svoji novou s.r.o. a rádi byste se dozvěděli víc o celém procesu. Přinášíme vám souhrn nejčastějších dotazů, které naši klienti při zakládání virtuálního sídla kladou.

1) Co je potřeba k umístění virtuální kanceláře k vám?

K zřízení virtuální kanceláře jsou potřeba podklady k sestavení smlouvy. Je potřeba uvést název společnosti, příp. IČ a stávající adresu (u zakládané firmy kopie notářského zápisu). Také je nutné uvést jméno jednatele a jeho datum narození a přidat nezbytné kontaktní údaje – tj. telefon, email a korespondenční adresu.

Při osobní návštěvě kanceláře lze podepsat smlouvu a prohlédnout si kancelářské prostory. Zároveň lze na místě uhradit první platbu hotově a obratem si odnést ověřený Souhlas s umístěním sídla. Vše je otázkou 15 minut.

2) Co když nejsem z Prahy nebo nemám čas se u vás stavit?

Vše lze realizovat korespondenčně. Až kancelář obdrží všechny požadované dokumenty a platbu, pak zasílá Souhlas s umístěním sídla poštou.

3) Jaké programy nabízíte?

Programy jsou tři. Jedná se o MINI-SÍDLO, PROFI-SÍDLO a PROFI-KANCELÁŘ. Programy, které kancelář nabízí, standardně obsahují několik služeb. Patří do nich příjem a přeposílání pošty a také pronájem prostor. Záleží na tom, v jakém rozsahu firma nebo živnostník chce tyto služby využívat. 

Více k těmto programům naleznete zde: https://virtualni.profi-kancelar.cz/virtualni-kancelar-praha-ceny-a-programy/

4) Jaká je nejlevnější varianta virtuální kanceláře, kterou si můžu zřídit?    

Nejlevnější sídlo u nás stojí 314 Kč / měsíc. Je to program MINI-SÍDLO na 3 roky, který obsahuje základní službu, a to sídlo společnosti či kontaktní adresu.

5) Jak u vás ta virtuální kancelář funguje?

Každý pracovní den je pro klienty k dispozici recepce, a to od 9:00 – 17:00 a v pátek do 15:00 na Praze 3, na Praze 9 je v pátek zavřeno. V případě, že na recepci přijde klient firmy, která má u nás sídlo, recepce může převzít vzkaz a předat ho relevantní osobě emailem nebo telefonicky, tak jak firma potřebuje. Jsou k dispozici i kancelářské prostory, občerstvení a administrativní servis včetně připojení k wifi. Tyto služby lze přikoupit za standardní ceny. Pro jednání s úřady je zasedací místnost zdarma.

6) Dá se u virtuální kanceláře zaparkovat?

Na Praze 3 je fialová zóna s parkovacím automatem, cena za hodinu parkování je 30 Kč. Na Praze 9 lze parkovat zdarma.

7) Mohu si u vás i založit firmu?

Ano, můžete. Celý proces založení s.r.o. trvá cca 10 pracovních dní od zkompletování všech podkladů. 

Naše specializovaná společnost vám zajistí zázemí a vy se můžete v klidu věnovat podnikání, péči o klienty a vydělávání peněz. Máte jistotu, že virtuální sídlo bude spolehlivě fungovat, že budou zákazníci i úředníci spokojeni a že o adresu nepřijdete, protože firmy skupiny Profi-kancelář patřím mezi nejstarší pronajímatele sídel a sdílených kanceláří v Praze.