Mnoho podnikatelů nyní uvažuje o tom, jak ušetřit náklady a zachovat si zisk dostačující k základnímu chodu firmy a rodiny. Jednou z možností je umístění firmy do prostředí virtuální kanceláře. Virtuální kancelář Praha kromě sídla firmy zajistí velmi ekonomickou agendu zpracování korespondence, účetních dokladů a navíc nabízí též službu virtuální asistentky. Podnikatel, OSVČ, nebo malá firma s.r.o. tak mohou zůstat na trhu, udržet si pražské sídlo, mít výborný image – a přitom stáhnout měsíční náklady na několik set korun.
Jak to ve virtuální kanceláři funguje? Když vám přijde nová korespondence ještě ten den dostanete informaci do emailu můžete si objednat na skenování dopisu zastavit se pro něj nebo si jej nechat poslat na jinou, třeba domácí adresu. Když přijde některý klient neohlášeně na sídlo firmy, věnuje se mu recepční, vysvětlí detaily o vaší firmě a buďto vás telefonicky okamžitě spojí nebo předá vzkaz prostřednictvím emailu.
Pokud chcete zorganizovat jednání s klienty spolupracovníky nebo školení pro uživatele vašeho systému, zarezervujte si na recepci zasedací místnost na potřebný den. Zasedací místnost budete mít připravenou včetně občerstvení projektoru připojení k internetu a běžného občerstvení
Služba virtuální asistentky může sloužit k obsluze vašich zákazníků na webu v eshopu nebo sociálních profilech virtuální asistentka obslouží 24 hodin denně vaše zákazníky na webu v eshopu nebo sociálních sítích pokud máte opakující se úlohy jako zápis faktur do účetního programu zodpovídání dotazů po emailu registraci poptávek sestavování výkazu práce domlouvání schůzek a podobně může virtuální asistentka fungovat zcela pro vás může tyto úkoly dělat přesně tak jak jste zvyklí. Virtuální asistentka vám ušetří čas strávený na jednoduchých úkolech vy se můžete věnovat důležitým a složitým otázkám a péči o nové klienty.